Eigenaren van bedrijfspanden en winkels vormen vaak een Vereniging van Eigenaren voor hun zakelijke onroerend goed. Deze Vereniging van Eigenaren behartigt de collectieve belangen van haar leden en draagt de verantwoordelijkheid voor het beheer van gedeelde ruimtes. Ook de administratieve en bouwkundige aspecten van het pand worden door een VvE geregeld. Een verantwoordelijkheid die behoorlijk wat expertise op het gebied van financiën, juridische zaken en bouwtechniek vereist. Die kennis is niet altijd aanwezig bij de individuele eigenaren. Het uitbesteden van de beheertaken is dus geen onverstandige keuze. Daarom kiezen veel Verenigingen van Eigenaren voor het uitbesteden van het VvE-beheer. Zo weet je zeker dat het goed gebeurt. En het scheelt je een hoop rompslomp, tijd die je liever in je onderneming stopt.
Onze vastgoedbeheerders helpen je, door alle administratieve en bouwtechnische verantwoordelijkheden van je over te nemen. Met op maat gemaakte oplossingen, afgestemd op de specifieke behoeften van jouw Vereniging van Eigenaren. Zorgeloos beheer van je vastgoed, zodat jij kan doen waar je goed in bent, dat doen wij ook.
TWINQ
Via Twinq, onze online portal, hebben alle leden altijd toegang tot hun eigen betalingsgegevens en de algemene gegevens van de vereniging zoals bijvoorbeeld de splitsingsakte, jaarrekeningen en notulen.
Het bestuur van de VvE heeft daarnaast toegang tot het bestuurdersportaal en daarmee inzage in alle stukken inzake de VvE en real time inzage in de boekhouding. Het portaal biedt ook de mogelijkheid tot een digitale kascontrole. Kortom: bij ons krijg je 24 uur per dag volledige inzage in de administratie van de VvE. Zo ben je altijd op de hoogte van de laatste stand van zaken.
ONZE MAATWERKOPLOSSINGEN VOOR JOUW VvE
Het administratief en financieel beheer bestaat onder andere uit het verzorgen van de ledenadministratie, het incasseren van de ledenbijdragen, het verzorgen van de gehele administratie en boekhouding van de VvE en het opmaken aan het einde van het boekjaar van de jaarstukken. Verder verzorgen wij alle correspondentie en houden wij het archief bij.
Het technisch beheer bestaat uit het onderhoud van het gebouw inclusief het verhelpen van klachten en storingen. Wij volgen hierbij het meerjarenonderhoudsplan. In geval van storingen bieden wij een 24-uurs storingsdienst.
Het bestuurlijk beheer bestaat uit de ondersteuning van het bestuur in de dagelijkse gang van zaken. Daarnaast organiseren wij de jaarlijkse ledenvergadering en stellen wij de notulen samen. Indien het bestuur niet op volle sterkte is, kunnen wij diverse functies invullen of indien gewenst het gehele bestuur van de VvE overnemen.
Onze beheerovereenkomst is zeer flexibel. Voor onze diensten rekenen wij een voorschot en over de bestede tijd rekenen we halfjaarlijks af. De VvE kan hierdoor de diensten gedurende het jaar uitbreiden of afschalen. Hiermee stimuleren we alle initiatieven die leden, commissies en besturen ontplooien. Lukt het niet meer om de diverse functies en taken in te vullen door leden, dan kan de VvE altijd terugvallen op Tijmen Kroes.
BVVB
Tijmen Kroes is gecertificeerd lid van de BVVB; de Branchevereniging VvE Beheerders. Als lid worden wij elke twee jaar opnieuw getest door een onafhankelijke certificerings- en keuringsinstelling Het Keurmerkinstituut. Wij hebben ons te houden aan de gedragscode van de BVVB. Deze gedragscode benoemt de waarden, normen en regels die de BVVB-leden bij de uitvoering van de dienstverlening in acht dienen te nemen. Daardoor ben jij verzekerd van betrouwbaar beheer en onderhoud. Wij doen er alles aan om klachten te voorkomen. Mocht er desondanks toch onvrede ontstaan over onze werkwijze, dan hanteert de BVVB een transparant kachtenprotocol.
Overweeg je om het beheer van je Vereniging van Eigenaren (VvE) uit handen te geven? En zoek je een partner die zich volledig committeert aan een doeltreffend totaalbeheer van jouw VvE? Wij staan je graag bij, met een transparante en proactieve aanpak. Neem contact op voor een vrijblijvend adviesgesprek.